Pielęgnacja w 30 min bez wychodzenia z domu

Domowe spa z kosmetykami, które już masz!

Ze względu na sytuację, która toczy się na świecie, więcej czasu spędzamy w naszych domach. To doskonała okazja, aby poświęcić więcej czasu dla siebie i na chwile się zatrzymać. Z tego też powodu, przygotowałam dla was małą "ściągę" sprawdzonych zabiegów, które nie zajmują więcej niż 30 minut, a kompleksową dbają o moje ciało i włosy. Dziś więc wpis o tym , jak za pomocą kosmetyków, które z pewnością każda z was ma w domu, można zrobić domowe spa.

Kosmetyki, które będą nam potrzebne to:
  • maska do włosów,
  • szampon,
  • żel pod prysznic,
  • peeling do skóry twarzy,
  • peeling do ciała,
  • tonik,
  • maseczka do twarzy,
  • żel do mycia twarzy,
  • balsam/masło do ciała,
  • serum,eliksir do twarzy,
  • krem pod oczy,
  • szczotka do włosów.
Jeśli chodzi o mnie , wybieram kosmetyki jak najbardziej naturalne, ponieważ zapobiegają one nadmiernemu niszczeniu się skóry i włosów. 
Zaczynamy od włosów, ponieważ maska do włosów potrzebuje najwięcej czasu. Ja używam intensywnie wzmacniającej maski do włosów. Dzięki niej jak mam zabiegany tydzień i nie nałożę ani razu odzywki do włosów, to i tak dobrze się je rozczesuje, są lśniące i jędrne.
Zwilżoną szczotką nakładamy maskę na włosy i spinamy je sprężynką (lub gumką do włosów).
Teraz zabieramy się za twarz. Robimy peeling mechaniczny lub enzymatyczny  (2-5 minut). Przyznaje się, że dość często mieszam oba peelingi i stosuje równocześnie. Te których ja używam są na tyle łagodne, a zarazem skuteczne, że nie podrażniają mi skóry.
Następnie przecieramy twarz tonikiem na waciku i nakładamy maseczkę na twarz (10-15 minut).
W tym czasie peelingujemy całe ciało (przeznaczamy na to 10 minut).
Minęło jakieś 20 minut, więc czas na prysznic z myciem włosów, podczas którego zmywamy również maseczkę z buzi.
Wycieramy się, a ciało balsamujemy lub nacieramy masłem.
Twarz, szyje oraz kark i dekolt przecieramy tonikiem na wacikach i gdy skóra jest jeszcze lekko wilgotna wklepujemy serum/eliksir, a później nakładamy krem pod oczy oraz krem do twarzy.

GOTOWE :)
W 30 minut można zrobić sobie ekspresowe, ale równocześnie kompleksowe domowe SPA, które raz w tygodniu każda, nawet najbardziej zabiegana kobieta powinna sobie zrobić. To tylko 30 minut, a dzięki temu człowiek jest nie tylko zrelaksowany, ale i ładniejszy, bo taka systematyczna pielęgnacja, to inwestycja w urodę.
Mam nadzieję, że te zabiegi sprawdzą się również i u was. Dziewczyny korzystajcie z tego czasu, który mamy dla siebie teraz i wykorzystajcie go najlepiej jak potraficie!

Komentarze

Popularne posty